Sunday, August 29, 2010

Musical & Movie (M&M)?

Well, not really a musical. I will be giong for the play, Boeing Boeing, later with her. I hope the play will be good. Somehow, thinking of going out with her has 2 particular songs going through my head. Both songs has been stucked in my head since I attended the musical December Rains, in particular a verse from the song 請你告訴她 and a verse from the song 我心中的雨.

<請你告訴她>
身邊人影 左右褪盡
所有聲音 漸漸停息
天地之大 我的眼眸中只有她
有沒有人懂我 心中也有一朵
送不出去的花?

教我如何告訴她 我也愛着她
最好大雨一直下 讓我無須面對
她那盼望臉龐

教我如何告訴她 我深愛着她
我想默默陪著她 哪怕付出代價
一生痛苦掙扎

<我心中的雨>
全世界下不停那一年的雨
那麼清晰打在我的記憶的屋頂
全世界下不停我心中的雨
一面覆蓋悲歡一面將那往事驚醒

0 Comments:

Post a Comment

<< Home